۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

فلسفه

الا ای خوانندگان و مخاطبان من ایا می دانید چرا دانکی نام دانکی شوت را برای خویش برگزید؟
هااااا ایه ممممه وگوم!
وقتی در خانه ی شما میان دو دولت دوست و برادر(مثل ایران و عراق مثلا!)جنگی در می گیرد ابتدا سعی می کنید به خودتان دل داری دهید و بگویید که به زودی حل می شود و صلح بر قرار می شود
بع از مدتی متوجه می شوید که هر چه پیش می رود بهتر که نمی شود هیچ تازه بدتر هم می شود این می شود که به فکر راه حل می افتید
حالا نسبت به این که چه جور ادمی باشید راه حل ها متفاوت است مثلا من همیشه سعی می کردم همه را در منزل بخندانم تا به واسطه خنده اتش جنگ را خاموش بگردانم خواهر با داد زدن و پرخاش گری سعی می کرد این کار را بکند و خواهر دیگرم با سکوت و من انقدر به این کار ادامه دادم تا تبدیل به یک جوکر تمام عیار شدم!
بعد از انکه متوجه می شوید که این کارها هم فایده ای ندارد این بار سعی میکنید خودتان را از میانشان کنار بکشید و دور شوید که باز هم این اتفاق در خانه ی ما در مورد هر کدام از دول به طرف به نحوی اتفاق افتاد و باز هم طبق معمول اب در هاون کوفتن بود

بعد از انجام همه این کارها سعی می کنید یک جوری خودتان را خالی کنید اینجاست که دیگر کاملا از حل این مشکل نا امید شده اید

اینجاست که می روید و یک وبلاگ با نام مستعار دان کی شوت باز میکنید و سعی میکنید یک جوری از جنگ های بعدی در خانه های دیگران جلو گیری کنید درست مثل دن کی شت علیه الرحمه که برای برقراری صلح یا دفاع از شرافت یا هر کوفتی!از منزل خود خارج شد و سفری را شروع کرد که او را تبدیل به ابله ترین چهره معروف جهان تبدیل کرد

خودمانیم اخرش هر چه ما این حرفها را بزنیم باز هم مردم ادم نمی شوند خرکی ازدواج می کنند خرکی زندگی می کنند و خرکی طلاق می گیرند و خرکی بچه دار می شوند و خرکی زندگی بچه هایشان را نابود می کنند!ما هم این وسط دن کی شتی بیش نیستیم!

۹ نظر:

میس سرخوش گفت...

D:
خرکی طلاق بگیرن دیگه نمیتونن خرکی بچه دار بشن! :دی
خب پس یه جورایی مشاوره ازدواج میدی!
پیش بینی میشه تن دنکیشوت (اصلی :پی) داره تو قبر بندری میره!(از دست جانشینش >:) )

میس سرخوش گفت...

اوباما؟ دوسش داری؟ :دی
بگو ایشا... (ما که بخیل نیستیم!:پی )

میس سرخوش گفت...

چرا دعوات میاد داداچ؟:پی
جواب کامنتتو دادم!:دی

Elham گفت...

من دیگه از پس تو برنمیام ! باید معلم انشا استخدام کنی !!!!
آخه اینم جمله است که تو نوشتی ؟؟؟؟ :
"او را تبدیل به ابله ترین چهره معروف جهان تبدیل کرد"

بعد اونوقت "دول به طرف " یعنی چی ؟؟؟؟

جون من این تن بمیره این متناتو قبل از اینکه بفرستی رو آنتن یه بار بخون والا به خدا ضرر نمی کنی !!!! :D:D

نه ولی خدایی تو به اندازه اون ابله نیستی !!! از جملات آخرت معلومه یه چیزایی سرت می شه !!!:D

شوخی کردم ، چون وبلاگت طنزه و فضا ظرفیتش رو داره اینطوری می نویسم وگرنه زیاد اهل شوخی و اینا نیستم !
اگر روی نثرت کار کنی ، طنز پرداز ماهری می شی . از قسمت آخر متنت هم (هون قضیه خر و اینا ) خیلی خوشم اومد !

آگاهی گفت...

سلام تو قسمت نظرات وبلاگ درمه با وبلاگ شما آشنا شدم وخیلی مطالب خوبی دارین
من هم وبلاگی در ضمینه سیاسی واجتمایی دارم که هدفم تبادل افکار بین همست وخوشحال میشم شما هم بپیوندید وبه سوالات ومشکلات جواب دهیم وراهی شود برای آگاهی بخشی به جامعه
منتظرتون هستم

ناشناس گفت...

من فقط حرکتی کردم که شبیه حرکتی بود که طرف قبلا عاشقش بوده اما عشقش ترکش کرده
نسرین
http://rozevahshy.blogfa.com

مهدیس خانوم گفت...

غصه نخور دانکی جون... بالاخره یه روز آشتی میکنن

سحر گفت...

دردآور است با این امید که روزی تمام این مناقشات پایان یابد و در آرامش و صلح ابدی زندگی کنید
از ته دل برایت آرزوی خوشبختی دارم

ناشناس گفت...

این بخش های خرکی رو هستم. خرکی ِ خرکی!