۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

اذان مغرب به افق بی طرف بایجان

مکالمه ی زیر در یک نشست سیاسی اجتماعی فرهنگی دیپلماتیک بین دو دولت مزبور رد و بدل شد
پدر:ما زمان جنگ یه بار زنگ زدیم خونه دیدم زن همسایه گوشی برداشت بعدش من سراغ خانوم و از....
 مادر:لا اله الا الله
پدر:اگر گذاشت حرفمو بزنیم خوب ولش کن بذار اینو برات بگم یه بار منو اصغر و ناصر که قبل انقلاب کومو....
مادر:الله اکبر
پدر:عججججب یه بار منو با جناق کوچیکه رفته بودیم با هم پیک نیک سر سفره صحبت سیاست و...
مادر:الله اکبر
پدر:یه شب ماشین تو راه شمال خراب شد...
مادر:اشهد ان محمدا رسول الله
پدر:یه روز صبح که از خواب بیدار شدم...
مادر:اشهد ان علی حجت الله
پدر:همین الان که داشتیم میومدیم خونه شما تو راه...
مادر:حی علی الصلاة ما با اجازتون برمی خونه کار داریم

پدر: ای بابا لاقل بذار یه دونشو بگم وبریم!
مادر:بچم رو گازه غذام داره گریه میکنه!

۶ نظر:

الهام گفت...

نمی دونم چی شد با خوندن این متن یهو یاد این افتادم که هر وقت من می شینم فیلم نگاه می کنم ، تا به جای حساس موضوع می رسه ، بابام دردلش می گیره ! منم نه از فیلم چیزی می فهمم و نه از درددلای بابام !

***

به یک نکته ای توجه کردین ؟؟؟ این متن غلط املایی نداشت ! برم نماز شکر به جا بیارم !!!

آگاهی گفت...

تا خواستیم صحبت کنیم گفتن شما بچه اید کلتون بوی قرمه سبزی میده ،وقتی خواستیم اعتراض کنیم گفتن سرتون توی لاک خودتون باشه ،پس ما باید اعتراضو به فرزندان مون اعتراض رو یاد بدیم وبگذاریم حرفشان را کامل بزنن

سحر گفت...

این مادر چرا اینقدر باباتو اذیت میکنه؟

آگاهی گفت...

سلام دان کی شوت عزیز من ازتون یه دعوت برای همکاری میخوام من قصد دارم مطلبی در مورد نقش اجتماعی زنان در جامعه ،موانع ومشکلات پیش رو بنویسم وچون موضوع حساسیه از شما هم دعوت به همکاری میکنم اگه مایل باشین شما هم یه مطلب در این مورد بنویسید تا کاری هماهنگ واز دیدگاههای مختلف باشه از دوستان دیگر هم دعوت به این کار کردمه وشما هم دعوت کنید من شنبه صبح میذارم ودر حال اماده کردنش هستم شما هم اگه بنویسید خیلی کار خوبی میشه مهم نیست علمی هم باشه همینی که لمس میکنید وهست
منتظر جوابتون هستم

آگاهی گفت...

سلام دون کیشوت عزیز در اون مورد اگه میشه تو وبلاگ خودتون بذارین تا کاری هماهنگ بشه

میس سرخوش گفت...

=))
من اولش فکر کردم که مامانت دارن اذان میگن باباتون اشتباه متوجه شدن!
نگو واقعا سانسور بوده! :))