۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

کنفرانس آزادی بیان

در همین اواخر یک کنفرانس در منطقه ی بی طرف بی طرفبایجان با عنوان آزادی بیان برگزار شد حضار در این جلسه بر سر مسأله ی آزادی بیان بحث کردند در این جلسه رییس جمهور اون طرف بایجان چنین ازحار کرد
مادر:به نظرشما مکان ابراز آزادی بیان کجاست؟
پدر:تلویزیون
مادر:حرف تلویزیون و نزن که جزو جهاز منه اصلا تو از اون اولشم چشمت دنبال جهاز من بود
پدر:آشپزخونه
مادر:نیا تو آشپز خونه که با کف گیر می زنم تو سرت!تو دست و پای منی همش
پدر:تو پذیرایی؟
مادر:باز تو جلو مهمونا می خوای ابرو ریزی کنی؟لاالله الا الله!
پدر:خوب شما بگو پس مکان ازادی بیان کجاست؟
مادر:توزیر زمین؟
پدر:باز تو کارای من دخالت کردی برو غذا تو بپز زن چرا اینقدر میای تو دست پای من؟
مادر:تو حیات
پدر:دوباره می خوای ته مونده غذا رو بریزی تو باغچه؟بابا این گلا از دست تو یه روز نباید اسایش داشته باشن
مادر:تو پارکینگ؟
پدر:ماشین و تازه شستم دوباره می ری اونجا دامنت و اونجا اویزون میکنی گند می زنی به کل ماشین نه قبول نیست
مادر:از دستت دیوونه شدم پس کجا ازادی بیان داشته باشیم
پدر:من چه می دونم اصلا به من چه همش تقصیر توه تو زندگی مارو خراب کرد

ادامه این جلسه به دلیل صحنه های خشونت بار و بد اموزی سانسور شد فقط نتیجه نهایی در زیر امده است

نتیجه نهایی:((سانسورشد))!

یک اعتراض مدنی:
یک آقایی هست به نام گودرز خان این بنده ی خدا کارش اینه که هر وقت یه وبلاگی اپ میشه مردم و خبر می کنه دیروز اومده بود دم هجره می گفت بابا همه جدیدا منو به جا گودرز گودر صدا می کنند!هرچی میگم بابا اسم من گودرزه چرا میگی گودر خوبه منم اسم شما رو نصفه بگم؟
خواهش می کنم رعایت کنید بابا این بنده خدا اسمش گودرز نه گودر!

۲ نظر:

miss سرخوش گفت...

اتاق خواب...!
باور کن!
اونجا خیلی ایده عاله ...!!! نه فقط واسه آزادی بیان کلا واسه هر نوع آزادی!
ولی این حرف مامانت که تو دنبال جهاز منی خیلی باحال بود! :دی
کلا خیلی باحال همدیگرو تحویل میگیرن!
الگوی خوبین! :->
حالا اگه خواستی پیشنهاد منو مطرح من! :دی
به گودررررررررررررررر جان هم سلام برسون! :پی

Elham گفت...

سلام و درود

عرض کنم که فکر می کردم ، نون شبمون آجر شده ، این پست رو که خوندم خنده های شیطانی سر دادم می دونی چرا ؟؟؟ چون دو تا غلط املایی توش پیدا کردم !!!
:D
خدا خیرت بده ، می دونی که اوضاع اقتصادی خرابه قربون دستت در بساط ما رو گل نگیر !!!!
اول اینکه "ازحار" نیست و "اظهار" هست !!!!
دوم اینکه "حیات" یعنی "زندگی" ، "حیاط" یعنی یه محوطه بدون سقف در خانه ها که توش گل و بلبل می کارن !!!!:D

خیلی با اون آقا گودرزت حال کردم ، چهار ساعت داشتم می خندیدم ، این از نمونه های بارز بومی سازی تکنولوژیه ها ، آفرین ، تبریک می گم !!!!