۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

شاهین بخت

قدیماوقتی یه پادشاهی می مرده و وارث نداشته یه شاهین و پرواز میدادن رو سر هر کی می نشسته پادشاه می شده

اما این شاهین هیچ وقت رو سر مومنان واقعی نمی نشسته چون یا مشغول عبادت بودن یا کمک به خلق خدا

این شاهین رو سر دانشمندا نمی نشسته چون اونا دنبال کسب یا اموزش علم بودن

این شاهین رو سر ادمای زحمت کش نمی نشسته چون همیشه سرشون پایین بوده و مشغول کار کردن بودن

میگن شاهین بخت فقط رو سر کچلا می شینه!

پس هی نگین چرا فلانی به فلان جا رسید چون باور بفرمایید موهای قشنگ شما ارزش شاهین بخت و نداره!

۴ نظر:

Elham گفت...

ببخشیدا ، ولی زلف کمند من خودش شاهین خوشبختیه !!!!

:D

مهدیس خانوم گفت...

کاش منم کچل بودم و همه چی داشتم جز زلف
نه مثل الان که فقط زلف دارم و همه چی ندارم

خانم خبرنگار گفت...

واه!
این دیگه چه استدلالی بود! @-)
شایدم بنده از اون دسته از دانشمندا باشم که دنبال کسب یا تعلیم علمم! (مخصوصا مهر که شروع بشه! ) :پی
من اینقد به همه میگم درس خوندن خوشبختی نمیاره بیا اینم دلیل منطقیش!
ولی یادم باشه یه سر برم کچل کنم! :دی
(بنده همون میس سرخوشم :) )

نئو گفت...

خوبه دیگه کچل ها هم دل دارن خوب.
به نظر من پادشاهی کاره بیخودیه چون نمی تونی هر کاری رو با آرامش انجام بدی هر جا که دلت خواست بری....کاش رو سر من نشینه....