۱۳۸۹ مرداد ۲, شنبه

تاریخ جنگ

طبق مدارکی که همواره موجود است و هم من می دانم هم شما بگم؟بگم؟
اینو از یکی از شخصیت ها کارتونیه تلویزیون جمهوری اسلامی ایران یاد گرفتم خیلی شخصیت با حالیه شما هم ببینید!یه کم شبیه گوریل انگوریه!
بله می گفتم
طبق مدارک موجود در آرشیو وزارت جنگ بی طر فبایجان که در اصل بیطرفبایجان است پیش از جنگ دو دولت مزبور با هم متحد بودند و همان طور که پیش تر اشاره در یک اتاق زندگی می کردند تا این که یکی از دول که از دولت دیگر بیشتر به بیت المال یا همان صندوق ذخیره ارزی یا جعبه ی پول یا هر کوفتی که هست!دست رسی داشت بدون مشورت با دولت دیگر به یکی از مقامات عالی رتبه ی کشورهای همسایه که همانا پسر عمه ی من باشد!پول غرض داد یا قرض داد (کدومش درسته؟)این شد که دولت دوم به جبران این عمل زشت سه دولت بی طرف دیگر را که ان زمان هنوز در منزل مسکونی مذکور یعنی همان چوشان جدید! می زیستند را بمب باران کرد!

دولت اول که از این عمل دولت دوم تعجب کرده بود و هنوز سر در نیاورده بود که فایده این کار چیست برای این که کم نیاورد او هم دول سه گانه را مورد اصابت گلوله ها موشک خویشتن قرارداد!
واینجا بود که جنگ لفظی اغاز شد و بهانه شروع جنگ  درست شد دولت اول می گفت تو با دادن پول به پسر عمه ی دانکی زندگی دانکی و خواهرانش(دو رییس جمهور دول دیگر )را خراب کردی دولت دوم می گفت پول خودم است می خواهم به هر کس دلم خواست بدهم!

از ان روز به بعد جنگی سخت بین دو دولت در گرفت که باعث شد تمام عراضی یا اراضی(املام افتضاحه!) منزل مسکونی یا همان چوسان جدید به دو نیم تقسیم شود حتی گلاب به رویتان دست شویی !اما بعدها چون این مورد اشکال ایجاد می کرد یک دست شویی در طبقه بالای همان منزل مسکونی ساخته شد تا دول بی طرف بتوانند با خیال اسوده از یکی استفاده کنند!

تا به امروز حدود 30 سال است که خط قرمز وسط اتاق خواب منزل مسکونی همچنان پر رنگ بوده شاید هم بیشتر این جنگ بعد از جنگ فلسطین واسراییل طولانی ترین جنگ دوران تاریخ نام گذاری شد !

۱ نظر:

Elham گفت...

غرض رو که "قرض" می نویسن ، عراضی رو هم "اراضی" می نویسن !!!!
من املام خوبه !!!!


......................

من رو باش ، اولش که قضیه این دولت ها رو توی پروفایلتون خوندم ، رفتم کل تاریخ معاصر ایران رو ورق زدم ببینم قضیه چی بوده ! فکر کردم منظورتون روسیه و انگلیس هست !!!!
چیکار کنیم دیگه ذهنمون این روزا همه چیز رو به دول بیگانه از اون نوعش ربط می ده کاریش هم نمی شه کرد !!!!